Home Reviews Workin’ Moms: de super leuke serie die een realistisch kijkje biedt in...

Workin’ Moms: de super leuke serie die een realistisch kijkje biedt in het leven van werkende moeders

Workin’ Moms is een indrukwekkende serie die een realistisch en soms emotioneel kijkje biedt in het leven van moeders die werken en proberen een balans te vinden tussen hun carrière en hun gezin. De serie volgt een groep vriendinnen die allemaal moeders zijn en hun eigen uitdagingen hebben om mee om te gaan.

De acteurs in Workin’ Moms zijn uitstekend en weten de emoties van hun personages op een overtuigende manier over te brengen. Kate, gespeeld door Catherine Reitman, is de hoofdpersoon van de serie en we volgen haar terwijl ze worstelt met het vinden van een balans tussen haar carrière als marketingmanager en haar rol als moeder van een jonge zoon. Ze heeft ook te maken met haar eigen mentale gezondheidsproblemen en een moeilijke relatie met haar man. Haar vriendinnen Frankie, Jenny en Anne bieden steun en vriendschap terwijl ze ook hun eigen problemen hebben om mee om te gaan.

De komedie in Workin’ Moms is ook geweldig en weet de juiste balans te vinden tussen humor en serieuze thema’s. De serie behandelt serieuze onderwerpen zoals postnatale depressie, seksuele intimidatie op het werk en het vinden van een balans tussen werken en het moederschap op een realistische en toegankelijke manier. Bovendien biedt de serie een realistisch beeld van het leven als werkende moeder, wat het gemakkelijk maakt om mee te leven met de personages.

Al met al is Workin’ Moms een geweldige serie die zeker de moeite waard is om te kijken die houdt van emotionele drama’s en komedie. Het is een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een serie die een realistisch en soms emotioneel kijkje biedt in het leven van werkende moeders. De personages zijn geloofwaardig en sympathiek, en de verhaallijn is boeiend en soms onvoorspelbaar. Als je op zoek bent naar een nieuwe serie om te kijken, is Workin’ Moms zeker een goede optie.

Vorig artikelWednesday: de spannende en zwartgallige serie die je niet wilt missen
Volgend artikelNetflix serie Dahmer: gruwelijk en uitputtend
Danick Jacobsen
Ik ben veel met social media bezig. Mijn moeder zei: 'ga toch eens iets nuttigs doen'. Toen dacht ik bij mezelf "ik ga hier iets nuttigs mee doen". Als de dag van vandaag schrijf ik nu artikelen. Artikelen wat over vanalles gaat. Het zou zelfs over jou kunnen gaan... En ik houd van koffie (dit wordt meestal ook zo standaard gezegd). Het liefste cappuccino/macchiato. Wat doe ik op de site en waar schrijf ik over? Dit is een vraag die vaak wordt gesteld, deze vraag stel ik vooral mezelf. Ik houd mij vooral bezig over het nieuws rondom: YouTube en muziek. Naast het schrijven ben ik ook bezig met de groei van de site. Ik ben manager en zie de site graag groeien, help jij mee?!